System rezerwacji
zarezerwuj.pl
system rezerwacji online

Rezerwacje, rejestracje, wypożyczenia, wynajem i obsługa wydarzeń.
Terminarz, powiadomienia, płatnosci online, raporty
Moduły i usługi dodatkowe
Automatyzacja
optymalizacja procesów biznesowych

Moduł Automatyzacja umożliwia wykonywanie powtarzalnych czynności w sposób automatyczny. Jest przeznaczony dla wszystkich firm, które chcą usprawnić i przyspieszyć swoje działanie. Umożliwiają to tzw. automaty, które można samodzielnie zdefiniować zgodnie z potrzebami i sposobem działania firmy. Możliwe jest również skorzystanie z gotowych rozwiązań, które wystarczy aktywować. Automaty m.in. wyślą SMS-a, maila (także z załącznikami) oraz wyświetlą powiadomienie w programie. Na przykład po utworzeniu dokumentu handlowego, oferty, umowy, zlecenia serwisowego lub dokumentów kadrowo-płacowych dzięki automatowi nastąpi wysyłka maila, SMS-a lub powiadomienia wewnątrz programu. Automatyzacja procesów biznesowych wpłynie na szybkość i efektywność działań w Twojej firmie.
Oddelegowani
rozliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych do pracy za granicą oraz kierowców w transporcie międzynarodowym


Dzięki wykorzystaniu dodatkowej funkcjonalności możliwe jest dodawanie oddelegowań z uwzględnieniem pracownika oraz umowy pracowniczej, której dotyczy dane oddelegowanie, sposobu jego rozliczenia, kraju, w którym miało miejsce, a także wartości diet wirtualnych i miejsca rozliczenia podatku dochodowego pracownik.
Korzystanie z modułu wymaga oddzielnie płatnej licencji, którą można kupić na 12 miesięcy.

POS
interfejs dotykowy
dla Subiekt nexo/nexo PRO
System POS (point of sale) pozwala m.in. błyskawicznie wystawiać dokumenty handlowe, a także zmieniać ich typ w dowolnym momencie - np. z paragonu na fakturę. Charakteryzuje się elastyczną konfiguracją, dzięki której każdemu pracownikowi można przypisać indywidualne ustawienia i uprawnienia w zakresie wystawianych dokumentów (np. tylko paragon lub faktura albo wszystkie dokumenty handlowe).
Moduł może być wykorzystywany zarówno na komputerach z ekranem dotykowym, jak i na stanowiskach POS, na których zainstalowano Subiekta nexo/nexo PRO.
Rozszerzenia funkcjonalne
Z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności, stworzone zostały specjalne pakiety rozszerzeń funkcjonalnych, posiadające wspólną nazwę: PLUS dla InsERT GT. Każde z rozszerzeń zostało wyróżnione odpowiednim kolorem.
Dzięki PLUSOM systemy z linii InsERT GT zyskują nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów. Dzięki wykorzystaniu PLUSÓW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości.
Przy wykorzystaniu PLUSÓW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości. Systemy z linii InsERT GT zyskują dzięki PLUSOM nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów.
Koszty wdrożenia systemów InsERT GT oraz wybranych PLUSÓW są znacząco niższe od analogicznych rozwiązań o identycznej bądź podobnej funkcjonalności innych producentów.
Każdy z klientów może indywidualnie dobierać PLUSY według własnych potrzeb, w zależności od tego, jaka funkcjonalność jest mu niezbędna.
W każdym programie linii InsERT GT znajduje się przycisk, uruchamiający moduł InfoPLUS (obok przycisku pomocy i InfoSfery). Moduł ten zawiera informacje o wszystkich zmianach i nowościach w kolejnych odsłonach PLUSA dla InsERT GT. Z InfoPLUSA można także aktywować wersję próbną oraz zarejestrować produkt przez Internet.
czerwony PLUS dla InsERT GT

czerwony PLUS dla InsERT GT to specjalny pakiet rozszerzeń funkcjonalnych dla systemów z linii InsERT GT.
Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA, jest uaktualnienie programów do wersji 1.19. Instalacja PLUSA przebiega w podobny sposób jak uaktualnienie programu, nie powinna więc stanowić problemu nawet dla mniej zaawansowanych użytkowników systemu InsERT GT.
Funkcjonalność czerwonego PLUSA dla InsERT GT :
- homebanking - wczytywanie i rozliczanie wyciągów bankowych zapisanych w formacie MT-940; transakcje z wyciągu można wczytać do systemu, a następnie wykonywać 3 rodzaje działań: rozliczać rozrachunki na podstawie wczytanych transakcji, kojarzyć istniejące operacje bankowe z transakcjami oraz pomijać transakcje bez ewidencjonowania operacji bankowych;
- zbiorcze wysyłanie faktur pocztą elektroniczną w Subiekcie GT;
- zestawienia definiowalne - tworzenie w Gratyfikancie GT dowolnych zestawień kadrowo-płacowych bez znajomości języka SQL; mechanizm umożliwia określenie kryteriów wyboru, zawartości zestawienia, a także takich elementów, jak sumowanie czy grupowanie danych;
- flagi własne - oznaczanie i komentowanie ewidencjonowanych obiektów według własnych kryteriów; flagi są widoczne na listach, a dodatkowo mechanizm umożliwia filtrowanie obiektów po dowolnej fladze oraz uzyskanie informacji, kto i kiedy dokonał ostatniej modyfikacji flagi;
- pola własne typu słownik - definiowanie zakresu wartości przez podłączenie słownika; do wyboru są dwie możliwości: podłączenie słowników standardowych (dostępnych w systemie) lub zdefiniowanie własnych;
- pola własne typu polecenie SQL - określanie i definiowanie dowolnego zbioru danych zaewidencjonowanych w systemie; jest to idealne rozwiązanie dla tych, którym nie wystarczają pola własne typu słownik, a jednocześnie posiadają wiedzę z zakresu tworzenia zapytań w języku Transact-SQL.
niebieski PLUS dla InsERT GT

niebieski PLUS dla InsERT GT oferuje nową funkcjonalność do wszystkich systemów z linii InsERT GT, na wszystkich stanowiskach. Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA jest uaktualnienie programów do wersji 1.09.
Funkcjonalność niebieskiego PLUSA dla InsERT GT :
- nowe algorytmy zdejmowania ze stanu FIFO/LIFO z uwzględnieniem daty ważności dostawy;
sprzedaż z dowolnych, ręcznie wskazanych dostaw;
- obsługa kodów dostaw (numerów seryjnych, numerów serii/partii) związana z wydawaniem z dostaw (oraz InsTYNKT wg kodów dostaw);
- automatyczne dyspozycje w sieci (mechanizm wstępnie blokujący towar na magazynie już w czasie edycji dokumentu wydania);
- zapis dokumentów handlowych i magazynowych z "odłożonym skutkiem magazynowym";
- zapis dokumentów MM z "wykonanym skutkiem tylko na magazynie źródłowym";
- nowe typy dokumentów: zwroty do wydań magazynowych (ZWZ) i zwroty do przyjęć magazynowych (ZPZ), a wraz z nimi nowe moduły Wydania odbiorcy i Przyjęcia dostawcy;
- rozbudowane pola własne (dla dokumentów oraz kartotek; różnych typów - m.in. pola definiowalne, pola typu słownik oparte na dowolnej definicji, pola będące wynikiem zapytania SQL);
- drukowanie z tabel mechanizmem Crystal Reports;
- kontrola rezerwacji towarów, sprawdzająca podczas realizacji zamówienia dostępność towaru z uwzględnieniem rezerwacji na wcześniej wystawionych zamówieniach;
- obsługa transakcji wewnątrzwspólnotowej sprzedaży towarów na odległość umożliwiających rozliczenie sprzedaży wysyłkowej do krajów Unii Europejskiej w procedurze uproszczonej One Stop Shop.
- oświadczenie dotyczące pochodzenia węgla - możliwość przypisania kraju pochodzenia oraz daty wprowadzenia węgla na terytorium Polski do dostawy towaru oraz wydrukowania tych informacji w momencie sprzedaży towaru, za pomocą powiązanego z fakturą lub paragonem dedykowanego wzorca wydruku.
zielony PLUS dla InsERT GT

zielony PLUS dla InsERT GT to specjalny pakiet rozszerzeń funkcjonalnych dla systemów z linii InsERT GT.
Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA, jest uaktualnienie programów do wersji 1.14.
Funkcjonalność zielonego PLUSA dla InsERT GT :
- dynamiczne wyliczanie masy i objętości towarów na dokumencie;
- rozbudowane pola własne (dla dokumentów oraz kartotek; różnych typów - m.in. pola definiowalne, pola typu słownik oparte na dowolnej definicji, pola będące wynikiem zapytania SQL);
- flagi własne - oznaczanie i komentowanie obiektów według własnych kryteriów;
- definiowalne sprawozdania finansowe;
- biblioteka dokumentów dla podmiotu - możliwość przechowywania w bazie danych dowolnych dokumentów, np. statutowych, finansowych, organizacyjnych, regulaminowych;
- biblioteka dokumentów dla kontrahenta - możliwość przechowywania w bazie danych certyfikatów, zezwoleń, weksli, umów handlowych, partnerskich itp.;
- biblioteka dokumentów dla towaru - możliwość przechowywania w bazie danych świadectw, ulotek, certyfikatów, zdjęć, filmów reklamowych itp.;
- biblioteka dokumentów dla dokumentów handlowych - możliwość ewidencji dodatkowej dokumentacji związanej z transakcjami handlowymi, np. wewnątrzwspólnotowymi;
- dodawanie pliku PDF z plikiem podpisu do biblioteki dokumentów po eksporcie do pliku lub po wysyłce e-mailem za pomocą opcji Wyślij do;
- funkcja Powiel jako udostępniona dla większości typów dokumentów, pozwalająca na podstawie dokumentu jednego typu utworzyć dokument innego typu (np. na podstawie faktury sprzedaży można utworzyć paragon);
- obsługa zmiennych kodów wagowych za pomocą klawiaturowych czytników kodów kreskowych.
- obsługa e-DD (elektronicznych Dokumentów Dostawy) dla wyrobów węglowych - możliwość gromadzenia dodatkowych danych na dokumentach WZ, generowania na ich podstawie komunikatów DD815C, podpisywanie ich oraz wysyłka mailem.