InsERT S.A. dokłada wszelkich starań, aby oferowane programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów.

 

Bardzo ważna jest dla naszych klientów możliwość uzyskania wsparcia podczas pracy z programem : otrzymania pomocy i rady w przypadku ewentualnych problemów czy też nowej wersji programu, dostosowanej do stale następujących zmian w prawie.

 

Jest to możliwe dzięki systemowi opieki posprzedażnej, który został dopasowany jak najlepiej do Państwa potrzeb i obejmuje m. in. :

Abonament na ulepszenia - najnowsze wersje programów i dodatkowe funkcje

Abonament - Dla użytkowników - InsERT

Szybka, wygodna i bezpieczna aktualizacja z poziomu programu.
Aby przyspieszyć proces aktywacji, program sprawdzi, czy użytkownik ma prawo do używania wersji i automatycznie pobierze z serwera kod aktywacyjny. Dostępną opcją awaryjną będzie wpisanie kodu aktywacyjnego samodzielnie.

Możliwość aktualizacji systemu natychmiast po ukazaniu się nowej wersji.
Do powiadamiania o nowej wersji systemu wykorzystywany jest mechanizm InsMAIL. Jeśli w programie zaznaczona jest opcja InsMAIL: Powiadomienia o nowych wersjach, każda taka wiadomość ukaże się automatycznie na wierzchu, jako wyskakujące okno.

Wspomaganie aktualizacji wielostanowiskowej.
W wersji 1.27 została wprowadzona opcja Przygotowanie do konwersji. Umożliwia ona poinformowanie wszystkich użytkowników podłączonych do danego podmiotu, że za chwilę nastąpi aktualizacja oprogramowania (konwersja bazy danych). Możliwe jest wysłanie komunikatu, a także odłączenie wszystkich użytkowników (na żądanie lub po upływie określonego czasu). Mechanizm ten ułatwia aktualizację sieciową programów linii InsERT GT.

Abonament na ulepszenia 
gwarantuje roczną wysyłkę wszystkich uaktualnień do posiadanego programu. Dedykujemy go tym z Państwa, którzy chcą zawsze dysponować aktualną i dostosowaną do stanu prawnego wersją używanego programu.
Obejmuje on wszystkie pełne wersje numerowane (np. 1.04, ale nie 1.04a), które ukażą się w przeciągu 12 miesięcy jego ważności. Jest to oferta korzystniejsza od kupowania pojedynczych uaktualnień, pozwala zaoszczędzić także na opłatach pocztowych, pobieranych każdorazowo w przypadku nabywania pojedynczych ulepszeń.

teleKonsultant - specjalistyczna pomoc telefoniczna

teleKonsultant – telefoniczna pomoc dla użytkowników systemów InsERT

teleKonsultant to system dający dostęp do specjalistycznej pomocy technicznej. Został przygotowany dla klientów, których pytania i problemy wykraczają poza instalację i rozpoczęcie pracy z programem. teleKonsultant daje Państwu gwarancję szybkiej pomocy w rozwiązaniu problemów, a tym samym pewność spokojnego prowadzenia działalności Państwa firmy.

 

teleKonsultant to usługa świadczona przez specjalistów Działu Pomocy Technicznej InsERT. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 do Państwa dyspozycji jest grupa naszych najlepszych konsultantów.

 

Posiadacze abonamentu na teleKonsultanta mają przydzielony indywidualny numer telefonu, dzięki czemu mogą szybko połączyć się z odpowiednim konsultantem. Otrzymują również regulamin, w którym znajduje się numer telefonu przypisany do programu objętego obsługą. Numer ten można znaleźć też w serwisie Konto InsERT.

 

Usługa teleKonsultanta dostępna jest dla programów: Subiekt nexo/nexo PRO, Gestor nexo/nexo PRO, Rachmistrz nexo/nexo PRO, Rewizor nexo/nexo PRO, Gratyfikant nexo/nexo PRO, Subiekt GT, Gestor GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT.

e-Archiwizacja

e-Archiwizacja - Dla użytkowników - InsERT

e-Archiwizacja to bezpieczny i wygodny sposób archiwizowania danych zgromadzonych w systemie InsERT GT.

 

Usługa polega na tworzeniu kopii zapasowych online z wykorzystaniem chmury. Ta nowoczesna forma archiwizacji pozwala uniknąć typowych dla standardowej metody zagrożeń, takich jak: awaria sprzętu, uszkodzenia mechaniczne, przypadkowe skasowanie plików, kradzież czy dostęp osób niepowołanych. e-Archiwizacja zapewnia również ochronę cennych danych przed zagrożeniami z internetu (wirusy, programy szpiegowskie, itp.).

 

Wszystko to sprawia, że e-Archiwizacja to niezwykle pewny sposób zabezpieczania danych, a gromadzone za jej pośrednictwem dane są bezpieczne i szyfrowane – może je odczytać wyłącznie osoba, która zna ustanowione podczas archiwizacji hasło.

 

Zalety e-Archiwizacji :

 

- bezpieczeństwo - dostęp do danych ma tylko użytkownik poprzez login i hasło nadawane podczas zakładania konta. Wysyłane pliki archiwów są przechowywane w postaci szyfrowanej i nie ma do nich dostępu nikt poza użytkownikiem. Pliki archiwów są szyfrowane algorytmem AES 256 za pomocą klucza szyfrującego. Szyfrowanie i deszyfrowanie pliku odbywa się po stronie chmury – klucze nigdy nie opuszczają Data Center.

 

- minimalizacja zagrożeń - ograniczona do minimum możliwość utraty danych wskutek przypadkowego skasowania, awarii, uszkodzenia sprzętu, kradzieży.

 

- oszczędność - w przypadku archiwizacji online nie trzeba ponosić kosztów związanych z zakupem nośników do przechowywania kopii zapasowych ani z odzyskiwaniem danych w razie awarii sprzętu czy systemu.

 

- wygoda - po ustaleniu harmonogramu wykonywania archiwizacji dane będą automatycznie wysyłane do chmury. Proces wysyłania danych odbywa się w tle - nie obciąża systemu i nie wymaga zaangażowania użytkownika, można w tym czasie skupić się na bieżącej pracy. Nie trzeba tracić cennego czasu na kopiowanie danych na zapasowy nośnik.

 

- stały dostęp do danych - technologia Cloud Computing umożliwia dostęp do zapisanych danych z dowolnego miejsca o dowolnej porze.

Pomoc zdalna

Pomoc zdalna InsERT – pomoc techniczna IT

Pomoc zdalna InsERT to bezpośrednia forma wsparcia, świadczona przez konsultantów Insertu od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 16:30. Polega na połączeniu się z komputerem klienta za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer i wykonaniu czynności niezbędnych do udzielenia pomocy.

e-Pomoc techniczna

e-Pomoc techniczna - Dla użytkowników - InsERT

W obszernej, stale uzupełnianej i aktualizowanej bazie danych InsERTu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, porady z zakresu obsługi programów, materiały do pobrania oraz dodatkowe opcje pomocy.

Tutoriale - krok po kroku po programach

Tutoriale InsERT – przewodniki po programach

Szczegółowe prezentacje i przewodniki krok po kroku po programach InsERTu.

Forum użytkowników

Wymiana uwag, doświadczeń i sugestii z innymi użytkownikami programów InsERT

Forum - Forum InsERT

Formularz kontaktowy

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na własne pytania związane z użytkowaniem programu prześlij je korzystając z poniższego formularza.

Formularz kontaktowy - Dla użytkowników - InsERT